تعبیر خواب جامع

نگارش 95
خواب تخم کاشتن

امام صادق علیه السلام می فرمایند:

تخم کاشتن در خواب بر چهار وجه است.

اول: جاه ومقام و بزرگی.

دوم: فساد.

سوم: مال حرام.

چهارم: نفع وسود در بازرگانی

محمد ابن سیرین بصری گوید:

اگر کسی به خواب بیند که تخم کاشت و باز جمع کرد، دلیل که شرف و بزرگی یابد. اگر دید از آنجا که کاشته بود خورد، دلیلش از این نیکوتر است. اگر بیند از آن چه کِشته بود چیزی حاصل نگردید و یا ندانست که چیست و اندک و بسیار آن ندانست، دلیل بر غم و اندوه کند.

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی گوید:

اگر بیند گندم همی کاشت، دلیل که او خیر و نیکوئی رسد. اگر بیند جو همی کاشت، دلیل که او را مال جمع شود. اگر دید کاورس همی کاشت، دلیل بر مال اندک کند. اگر بیند عدس و باقلا و لوبیا و مانند آن همی کشت، دلیل است بر غم و اندوه.

دانیال نبی علیه السلام می فرماید:

اگر در زمین خویش تخم همی کاشت، دلیل که زنی خواهد و کارش ساخته شود. اگر زمین کِشته خویش ناکِشته بیند، دلیل که او را با کسی خصومت افتد. اگر بیند که به جائی مجهول تخم همی کاشت و برآمد، دلیل که غزا کند و غزا بر وی آسان گردد و خیرها کند. اگر بیند در زمین خویش کشت می کرد، دلیل که او را مال و نعمت حاصل شود. اگر بیند جو یا گندم یا درخت در زمین خود می کاشت، دلیل که عز و جاه او زیاده شود، به قدر آن که کشته بود.

متن بالا توسط نرم افزار لینک ساز وب برچسب گذاری شده است

 

لینک دانلود تعبیر خواب از سایت بلاگ

و یا لینک گول سایت

تعبیر خواب تخم کاشتن , تعبیر خواب کاشته , تعبیر خواب کاشت , خواب دیدن تخم کاشتن , خواب دیدن کاشته , خواب دیدن کاشت , رویای تخم کاشتن , رویای کاشته , رویای کاشت , تعبیر تخم کاشتن , تعبیر کاشته , تعبیر کاشت , خواب تخم کاشتن , خواب کاشته , خواب کاشت ,
  • سینا احمدی